poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Co w zagrodzie kwitnie cz. II

Dzisiejszy dzień niesamowicie parny i duszny, nic się nie chciało robić, więc dla ochłody wybraliśmy się po południu nad jezioro, ahhh cudnie było! Na jeziorze lustro, zero turystów, cisza i spokój :) no prawie :D nie licząc naszej głośnej gromadki :) kwiatom też nie żałowaliśmy dziś wody, a teraz kolejny spacer po naszym ogrodzie






                                   jest i obowiązkowe drzewo na nadchodzącą zimę :) 
 
a wieczorową porą : 
 

to ognisko było całkowitą improwizacją z potrzeby, gdyż noc okazała się za zimna, na biesiadowanie,  potem było już ciepło i przyjemnie :)


           pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszelkie komentarze :*


13 komentarzy:

  1. Przepiękny ogród. :) Pozdrawiam również. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ogród, uwielbiam kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i te akcenty w postaci ślimaka i żab..super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądam i wdycham...jak pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie! duzo czasu spędzasz w ogrodzie? i to wszystko Twoje dzieło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym mogła to cały dzień spędziłabym w ogrodzie, jeśli chodzi o przyjemności :) A o pracę nad nim to różnie, czasami chwilkę, a czasem i kilka godzin (zwłaszcza wiosną), ale w ramach sportu to traktuję :) Wszystko co widać to moje dzieło (po za drzewem :P), łącznie z tymi ułożonymi kamieniami i płotkami, wszystko sama dzielnie układałam oraz malowałam meble ogrodowe :)

      Usuń
    2. możesz być dumna! :)

      Usuń
  6. Ach, ognisko:) jak dawno "nie byłam" na takiej imprezie:)
    Podoba mi się ta "doniczka" ze starego kawałka drzewa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karola napisz mi co z balei wybralas :) moze cvos czego nie widzialam/nie znalazlam,a jest warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ogród i ile ślicznych kwiatów!

    OdpowiedzUsuń