poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ogórki małosolne

Jedna z najpyszniejszych rzeczy w sezonie letnim, ich zapach unoszący się w całym domu jest cudowny, aż chce się sięgnąć po następnego i następnego. Od kilki tygodni to stały element w naszej kuchni :) 

Przepis banalny i pewnie każdemu znany ale oto jak ja robię swoje ogóra-ski :
Na naszą kamionkę wchodzą dobre 2 kg. ogórków
- kilka ząbków czosnku
- liście chrzanu
- korzeń chrzanu
- koper
- liście z wiśni
- 2 litry zalewy : 1 duża łyżka soli na litr wody, ja zalewam zimną wodą i ot cała filozofia. Mąż chętnie już po pierwszej dobie kosztuje ogórków, ja z kolei wole ja po dwóch dniach :) 

smacznego :)

4 komentarze:

  1. uwielbiam takie ogóraski, nie wiem jak to się stało, że w tym roku jeszcze nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mama dopiero zrobiła. a ja wczoraj miałam taką ochotę na malosolne, z upiłam a warzywniaku...ale to nie to samo co domowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe mam gg bo mi coś nie działa, nie mam w sumie fb ja najbardziej to na maila lubię, wiec wszystkie pytania wal na maila szminkawkurniku@wp.pl!!!

    OdpowiedzUsuń